سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هواداران بالیوود
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده را حیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : هژیر:: 86/7/15:: 6:9 عصر

اخبار بالیوود

              سلام  سلام به همه هواداران بالیوودی عزیز 

  

  غول برره در سینمای هند 

 

احمد ایراندوست با این‌که فعالیت‌های کمی در عرصه سینما و تلویزیون دارد اما به خاطر ظاهر فیزیکی‌اش، خیلی‌ها او را می‌شناسند، مردی که دو متر و ده سانت قد دارد و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «غول برره» چهره شد. ایراندوست، سال‌ها در خارج از کشور زندگی می‌کرد، اما پس از ازدواج با خواهر یک شهید به ایران آمد و زندگی در کشورش را به همه چیز ترجیح داد. غول برره، بچه محل حافظ تهران است، او در سال 1350 در تهران به دنیا آمد و یک برادر کوچک‌تر از خود به نام علی و یک خواهر به نام زهرا دارد که پزشک می‌باشد. پدرشان شهاب ایراندوست، از اهالی خوزستان و بچه آبادان است... او سال‌ها پنجه در پنجه پهلوان تختی کشتی می‌گرفت، احمد می‌گوید: آرم کشتی پهلوانی ایران، تصویر جهان پهلوان تختی و پدرم است، این روزها پدر در آبادان به کار رستوران‌داری مشغول است... اما تازه‌ترین خبرها از غول برره که وی چندی پیش در بمبئی هندوستان مقابل دوربین کارگردان نامی آن کشور، فیروز نادیاد رفت... وی در فیلم جدید این کارگردان به نام «دلدار» به ایفای نقش پرداخت، فیلمی که در محله «جوبیچ» به تصویر کشیده شد. ایراندوست در این فیلم همبازی بازیگران نامی این کشور از جمله اکشی کومار، جکی شروف، سونیل دات و آمیتا باچان است. گفتنی است، این سومین فیلم وی در سینمای هند است، چرا که قبل از این، در دو فیلم «آن» و «مرا مصیبت» که در آن شاهرخ‌خان بازی می‌کرد، ایفای نقش کرده بود.

    ایراندوست می‌گوید: در این فیلم در نقش رییس یک باند قاچاق اسب‌های سواری هستم که آنها را به کشورهای حوزه خلیج فارس می‌فرستم و نقش منفی این فیلم را در کنار «جکی شرف» که همکار من است، بازی می‌کنم، همچنین اکشی کومار و سونیل دات در نقش پلیس ظاهر شده‌اند. ایراندوست که دوستی قدیمی با جکی شرف و آمیتا باچان دارد، می‌گوید: جکی به خاطر رفاقت چند ساله با من تا حدی فارسی یاد گرفته و هرگاه که مرا می‌بیند یا با ایرانی دیگری روبه‌رو می‌شود، می‌گوید: «مخلصیم»...

    ایراندوست زمانی که در هند بود،  چند سوال از جکی شرف پرسیده  بود و یکی از این سوال‌ها، این بود،  آیا دوست داری به ایران بیایی؟

     او هم گفت: در اولین فرصت برای تعطیلات شاید به ایران بیایم، دوست دارم این سرزمین تاریخی را ببینم، خیلی دلم می‌خواهد تخت جمشید و پرسپولیس را از نزدیک ببینم. جکی‌ شرف در مورد سینمای ایران چنین اعتقادی دارد. سینماگران ایران، از مضمون‌های مفید اجتماعی، استفاده می‌کنند. اما خب ضعف امکانات هم در فیلم‌های ایرانی به چشم می‌خورد ولی باید اشاره کنم که موضوعات خانوادگی در سینمای ایران بسیار جالب است. جکی شرف در بین بازیگران ایرانی، به خوبی با بازی ایرج قادری، پرویز پرستویی و هدیه تهرانی آشنایی دارد و می‌گوید آنها جزو بازیگران خوب سینمای ایران هستند و گفتنی است، نویسنده فیلم «دلدار»، مانوج تیاجی است و موزیک این فیلم که به زودی در سینماهای هند اکران می‌شود آن  را «آنومالیک» ساخته است.

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

227054:کل بازدید
2:بازدید امروز
4:بازدید دیروز
درباره خودم
هواداران بالیوود
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
هواداران بالیوود
لوگوی دوستان






لینک دوستان

گل باغ آشنایی
ساده دل تنها
حبیبی حسین
تنهایی......!!!!!!
.: شهر عشق :.
ارواحنا فداک یا زینب
دهکده کوچک ما
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
دهاتی
ستاره جون
علی آقای گل
جواهری در قصر
حمید آقای عزیز
حنا خانم عزیز
راما و ملیکا خانم عزیز
سایت شلیپا شیتی
سایت آنیل کاپور
سایت عکسهای آیشواریا رای
سایت پرشین بالیوود
سایت فیث آف پرشیا
سایت جانو بابا
سایت کمپانی فیلمهای یاش راج فیلم
هواداران بالیوود بیا تو (پریناز خانم عزیز)
ننا خانم
ایراسان
احساس ابری
معماری
عاشقانه
تنهایی.......

بایگانی
آرشیو وبلاگ
اشتراک