سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هواداران بالیوود
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
خداوند، بخشش را دوست می دارد وناخنْ خشکی را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : هژیر:: 86/9/19:: 5:29 عصر

            سلام سلام یه سلام مخصوص به همه هواداران بالیوود

 

اخبار بالیوود:

دو فیلم جدید بر پرده ی سینمای هند:

(سیگار کشیدن ممنوع ) و ( عجب ملاقاتی ) دو فیلم جدیدی هستند که چند هفته پیش به نمایش در آمدند در عنوان نخست جان آبراهام نقش جوانی معتاد به سیگار کشیدن را دارد که برای ترک کردن آن به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه می کند.

و در فیلم عجب ملاقاتی شاهد کاپور و کارینا کاپورایفای نقش می کنند.اینم عکساشون:

 

 

 

 

آمیتا باچان درجشنواره ی فیلم لندن:

آمیتا باچان به خاطر نمایش ( آخرین لیر ) در پنجاه و یکمین جشنواره فیلم لندن در (BFI)          شرکت جست او به تماشاگران گفت که این بار او را در حال ترانه خواندن نخواهید دید. باچان در این فیلم نقش هاریش بازیگر تئاتری و پا به سن گذاشته را ایفا می کند. (آخرین لیر) نخستین تجربه باچان در فیلمی به زبان مطلقا انگلیسی است. نظر آمیتا باچان نظر آمیتا باچان به واژه ی بالیوود چیست؟ هرگر از واژه بالیوود استفاده نمی کنم . قرار است شبکه یک بی بی سی روز سی اکتر مستند 50 دقیقه ای تصور کنید بیگ بی بالیوود را به نمایش بگذارد که گفتگویی با آمیتا باچان و پسرش آبشیک باچان است.

 

 

مجسمه ی سلمان خان در موزه ی مادام موسو:

مجسمه ی بازیگر نام آشنای سینمای هند سلمان خان در ماه های نخست سال آینده در موزه ی مادام توسو قرار می گیرد. سه بازیگر دیگر سینمای هند که مجسمه شان در این موزه ی مشهور قرار گرفته اند عبارتند از: آمیتا باچان. شاهرخ خان و آیشواریا رای.

در رای گیری انجام شده از مردم توسط شبکه آسیایی بی بی سی و مجله آسیایی بریتانیایی . سلمان خان بیشترین رای را آورد و پس از مادهوری دیکشت. هرتیک روشن و جان آبراهم قرار داشتند. سخنگوی این موزه اعلام کرد که قرار شده سلمان خان در شهر بمبئی با مجسمه سازان موزه ملاقات کند. بیش از ده هزار نفر در این رای گیری شرکت کرده بودند. سلمان خان در این واکنش به این خبر می گوید: تحت تاثیر این انتخاب قرار گرفتم . امیدوارم چهره ی من شادی و لذت بیشتر ی به علاقه مندان سینمای بالیوود در سرتاسر جهانی ارزانی کند. خیلی دلم می خواهد با مجسمه ی خودم چهره به چهره شوم. گفتی است سلمان خان در بیش از 55 فیلم ایفای نقش کرده است و او تا کنون نه بار نامزد دریافت جایزه ی فیلم فیر بوده است او در سال 1995 جایزه ی بهترین بازیگر تازه کار را کسب کرده است. امسال نیز راجیو گاندی را به پاس فعالیتهایش در عرصه ی سرگرمی سازی دریافت کرد.

 

بازگشت مادهوری دیکشت پس از 5 سال:

همه در هند انتظار نمایش فیلم ( آجاناچلی ) را می شکند حتی کمپانی تهیه کننده یاش راج فیلمز می خواهد پس از چند فیلم شکست خورده ی اخیرش موفقیت را با این فیلم در آغوش بگیرد. اما علاقه مندان مادهوری دیکشت انتظار بازگشت او را به پرده ی سینما دارند.( آجا ناچلی ) بازگشت دوباره اوست. پس از دیوداس مادهوری ازدواج کرد و ساکن آمریکا شد حالا دارای دو فرزند است در ( آجا ناچلی ) او نقش زنی استاد حرکت را دارد.این هم عکس فیلمش:

 

 

 

هرتیک روشن و فیلمنامه نویسی:

هرتیک روشن بازیگر سرشناس بالیوود این روزها به فیلم نامه نویسی روی آورده و سرگرم نوشتن فیلمنامه دومین قسمت فیلم کریش به کارگردانی پدرش راکش روشن است. ظاهرا او از سالها قبل به فیلنامه نویسی علاقه مند بوده و حالا پدرش این فرصت را در اختیار اوقرار داده است. راکش روشن دراین باره می گوید: هرتیک روشن قوه تخیل خوبی دارد و نویسنده خوبی هم. است به همین خاطر از او خواستم تا در نوشتن فیلمنامه ( کریش2 ) با من همکاری کند. خانواده روشن امیدوارند که فیلمبرداری ( کریش2 ) را از همین امسال آغاز کنند.این عکس هم تقدیم به همه طرفداران هرتیک عزیز:

 

 

رام گوپال ورما و ساخت ماشین زمان:

رام گوپال ورما فیلمساز برجسته بالیوود مدتی است که ساخت دومین قسمت فیلم ( سرکار) را با بازی اعضای خانواده باچان شروع کرده است و امید واراست که ایم فیلم هم بتواند در آینده موفقیت قسمت اول را تکرار کند. اما او هم مثل سایر دست اندر کاران بالیوود هرگز تمام وقتش را معطوف به یک فیلم نمی کندو همزمان با ساخت یک فیلم ایده ساخت فیلمهای بعدی خود را نیز در سر دارد. فیلم بعدی رام گوپال ورما فیلمی تخیلی به نام  (ماشین زمان) است که نسخه هندی یک فیلم هالیوودی معروف خواهد بود و قرار است فیلمبرداری آن از مهرماه سال جاری آغاز شود. ورما از سالها قبل به فکر ساخت این فیلم بود و حتی بازیگرانی چون شاهرخ خان و کارینا کاپور را برای ایفای نقشهای اصلی آن در نظر داشت اما به دلایلی کار به تعویق افتاد. خبرها نشان می دهد که ورما مجددا به فکر ساخت ماشین زمان افتاده است اما این بار تصمیم دارد تا از  اعضای خانواده ی باچان برای نقش های اصلی فیلم بهره گیرد.

 

 

آیشا تاکیا در جدیدترین ساخته بانی کاپور:

بانی کاپور برادر بزرگ آنیل کاپور که از فیلمسازان و تهیه کنندگان مشهور بالیوود است ( او همسرسری د یوی ستاره زن موفق در دهه نود سینماست. سری دیوی بعد از ازدواج با او دور بازیگری را خط کشید ) به زودی ساخت فیلمی به نام ( بگیریدیش زنده با مرده ) را آغاز می کند که بازسازی یک فیلم قدیمی هندی است. فیلم ماجرای یک افسر پلیس است که به عضویت یک باند مافیایی در می آید تا از این طریق بتواند سردسته باند را به دام اندازد. نقش این افسر پلیس را سلمان خان ایفا خواهد رد و بانی کاپور برای نقش اصلی زن هم به سراغ آیشا تاکیا چهره جوان بالیوود رفته است. قرار است فیلمبرداری در شهر بانکوک پایتخت تایلند صورت گیرد.

 

 

 

راستی بچه ها این هم فیلم جدید جان آبراهام و بیپاشا باسو به نام گل:

 

 

 بچه ها اینم چند فیلم هدی جدید دیگه که یکیش فیلم جدید امیر خان که خودش هم تهیه کننده و هم کارگردان این فیلمه

و اینم چند تا عکس از این فیلم و امیر خان در این فیلم معلم استثنایی هاست.

 

 

و این هم جدید خوش آمدید با بازی آکشی کمار. کاترینا کایف. آنیل کاپور. نانه پاته کار. پاریش راوال. فیروز خان و مالکا شروات و این هم عکس این فیلم:

 

 

 

و دوباره اینم فیلم جدید دیگه به نام مسابقه با بازی سیف علی خان. آکشی خانا . آنیل کاپور. بیپاشا باسو و کاترینا کایف 

 

 

 

 

 

شغلهای عادی بازیگران بالیوود قبل از ورود به دنیای بازیگری:

آمیتا باچان مامور شرکت حمل و نقل:

پیش از ورود به دنیای سینما او در کمپانی ( تاو والاس ) مشغول کار شد و برای یک شرکت کشتیرانی هم مامورحمل و نقل بود. او که حقوق مناسبی دریافت می کرد معمولا در باشگاه های شهر کلکته می پلکید. آمیتا باچان حتی برای گویند گی رادیو تست صدا داد اما مسئولان پخش او را رد و صدایش را زیادی سنگین توصیف کردند. جالب آنکه بعدها همین صدای آمیتا باچان به ویژگی اش تبدیل شد. در نهایت عشق به سینما آمیتا باچان را مجبور کرد که شغل کارمندی را رها کند و به بمبئی برود و ابدا به پشت سرش هم نگاه نکند.

 

 

آکشی کمار آشپز:

نام اصلی آکشی کمار راجیو بها یتا است. او آرزو داشت که استاد حرکات رزمی  شود به همین خاطر به شهر بانکوک سفر کرد تا این هنر را بیاموزد. اما امرار معاش برایش آسان نبود و نیاز به شغل دوم داشت. او شغل آشپزی را انتخاب کرد. آکشی کمار در یک آژانس مسافرتی در کلکته هم به مدت یک سال و نیم کار کرد تا اینکه دوستی به او پیشنهاد داد وارد دنیای مد شود. گویا آکشی کمار روی این پیشنهاد جدی فکر می کند و ظرف یک سال در دیدار نخستین نقش سینمایی اش را بازی می کند.

 

سوها علی خان کارمند بانک:

سوها علی خان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. مادرش شارمیلا تاگور و برادرش سیف علی خان هر دو بازیگر هستند. ابتدا می خواست سرمایه گذار بانک شود اما عشق به بازیگری او را از هر شغل عادی دور نگه داشت. خودش می گوید زمانی که بازی می کند شدترین لحظات زندگی اش را سپری می کند چه در مقابل دوربین باشد یا روی صحنه. اما از آنجایی که خانواده ی سوها علی خان به تحصیلات اهمیت خاصی می دهند. او در رشته ی بانکداری تحصیل کرد.

 

 

رام گوپال ورما و مادهور فروشنده ی فیلمهای ویدیویی:

رام گوپال ورما و مادهور بندر کار هر دو از فیلمسازان خوش قریحه ی سینمای هند هستند که فیلمهای خوبی ساخته اند. این دو فیلم ساز در مغازه ای اجاره ای فروشنده ی نوار وید یوی فیلمها بودند. تا اینکه به ذهنشان رسید فیلمساز شوند.

                                                                                                                                             


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

227056:کل بازدید
0:بازدید امروز
4:بازدید دیروز
درباره خودم
هواداران بالیوود
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
هواداران بالیوود
لوگوی دوستان






لینک دوستان

گل باغ آشنایی
ساده دل تنها
حبیبی حسین
تنهایی......!!!!!!
.: شهر عشق :.
ارواحنا فداک یا زینب
دهکده کوچک ما
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
دهاتی
ستاره جون
علی آقای گل
جواهری در قصر
حمید آقای عزیز
حنا خانم عزیز
راما و ملیکا خانم عزیز
سایت شلیپا شیتی
سایت آنیل کاپور
سایت عکسهای آیشواریا رای
سایت پرشین بالیوود
سایت فیث آف پرشیا
سایت جانو بابا
سایت کمپانی فیلمهای یاش راج فیلم
هواداران بالیوود بیا تو (پریناز خانم عزیز)
ننا خانم
ایراسان
احساس ابری
معماری
عاشقانه
تنهایی.......

بایگانی
آرشیو وبلاگ
اشتراک